2016年6月27日 星期一

Tandoori Chicken 印度天多利烤雞

記得以前在灣仔上班時, 我間中也會跟同事去印度餐廳去午餐。 現在在這方圓百里要找一家印度餐廳, 簡直難過登天。

有天我們到散貨場, 竟然找到 Tandoori Chicken 現成香料, 不妨又買回來一試。


跟包裝指示, 把雞塊放入附有的膠袋, 加入調味粉拌勻, 然後放入乳酪, 待在一旁數小時。 

焗好的 Tandoori Chicken 色澤比我想像中較淡, 味道卻不差, 只是略為稍鹹。 如有機會, 我會嘗試自製調味, 看看效果又如何。   

18 則留言:

  1. 自製要買好多N年都唔會用嘅香料喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲未谷歌大神呀, 不過整要買N年唔會用香料, 又真係唔好攪我

      刪除
  2. 咦 , 乜咁0岩! 我先幾日都買咗樽醃料, 等我下次整完睇下味道如何.
    呢款雞去印度餐必食, 我好鐘意^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個都係我必食之選, 你整完, 記得俾我睇 ^3^

      刪除
  3. 我第一次食係去巴基斯坦時朋友帶我去食,之後就喜歡左佢!之後有次去印度,我在當地勁食!

    回覆刪除
  4. Tandoori chicken我都鍾意,不過諗唔到妳嗰度中式、印度式都一樣要靠自家製,下次返老家真係要咩醬料都大手入貨。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度鄉下地方, 外來野最多係老麥同唔好食嘅中國餐

      刪除
  5. 呢個其實唔麻煩囉,我未買過現成,次次整都係自己調

    回覆刪除
  6. 英國超多印度菜,但我住左咁多年都未試過。

    回覆刪除