2016年6月30日 星期四

退役

我們的多年戰友, 姨媽出品 Meat thermometer/timer 突然宣告退下火線。 


最估計不到的是, 正是我在焗豬肩肉之際, 他居然一聲不響, 話走就走, 留下我孤軍作戰, 非常狠心。 ( ɵ̥̥ ˑ̫ ɵ̥̥)

結果我要由自動導航改為手動模式。  幸而任務能夠順利完成, 豬肩肉沒有去了一趟非洲。  !(•̀ᴗ•́)و ̑̑




 


16 則留言:

  1. 我未用過這個,我計重量和時間,好傳統。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都睇過個計算, 最怕自己計錯數 ^^

      刪除
  2. 我都冇用呢種工具,通常係憑感覺同經驗。
    新式嗰啲唔知會唔會多啲functions。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都話你勁啦, 憑感覺同經驗, 係高手至得架

      刪除
  3. 回覆
    1. 唔好講笑啦, 高手係唔駛用佢架

      刪除
  4. 咁唔再需要買個新啦,經驗先唔會退役

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時我會痴呆發作架, 整整下先至記得漏左D野

      刪除
  5. 仲以為你篤隻手指入去試溫添。

    回覆刪除
  6. 成品好靚仔呀,證明妳厨藝了得!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪玩啦, 厨藝了得真係講唔上, 仲有好大進步空間架 XD

      刪除