2016年6月21日 星期二

夏至

今天是夏至, 代表時序進入夏天。然而天氣依然不穩定, 天色灰暗, 氣溫徘徊二十度, 對我來說, 算是涼快。


天氣預報星期三氣溫會急升兼有狂風暴雨, 到時我又會不會熱我一身汗呢? 

儘管是夏天, 我仍然習慣吃熱食。 粟米湯+沙律+三文治=我的午餐。 (ゝω・)ノ

 



 

15 則留言:

  1. 香港也熱。我個人都是愛吃熱的。

    回覆刪除
  2. 有二十度都好好喇, 我呢邊天陰陰得十幾度咋.

    回覆刪除
  3. 夏唔夏至都熱到透唔到氣啦@@
    你依然唔整部冷氣呀, 熱起黎冇覺好瞓咪難為自己.

    回覆刪除
  4. 我度話跟住會係28,34同33度,諗起都已經流汗

    回覆刪除
  5. 我度嚟緊話會有三十幾度.

    回覆刪除
  6. hk日日都三十幾度,人都化水

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我好佩服D同事仲可以著西裝見客

      刪除