2016年6月26日 星期日

猜猜他是誰

電影台最近都在播三十年前的西洋舊片。 昨天播的居然是 A room with a view,  風景、攝影皆一流, Helena Bonham Carter 還是少女模樣呢。

除了 A room with a view, 我們還重看了 Empire of the Sun。 眾所周知, 男主角就是主 Christian Bale。 平心而論, 他當年的演出一點也不差。  但是我們都忘記這電影中原來有他。 當然他那時只是一個小角色。



還有他呢。 忽然很想再看 Dangerous Liaisons。 記得有影評人曾說, 他不是俊男, 但是在此電影的表現, 是百分百使人相信他直是情場浪子。 看過電影的你應該也會同意呢。



** 好邪呀!!! 剛剛寫了這篇, 打開電視, 轉到 TCM cinéma , 正好是 Dangerous Liaisons。 ⁀⊙﹏☉⁀

12 則留言:

  1. 好邪呀!!!哈哈,咁啱啫。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 會唔會係佢嘅致敬周呢?

      刪除
    2. 我都覺得係,我哋呢邊都係興咁樣

      刪除
    3. 呢度都有, 不過我唔見有賣廣告

      刪除
  3. 回覆
    1. 俊男美女又未必演技差, 我最怕係睇個D做到滑哂瓦

      刪除
  4. 演技勝過外表, 但有演技又有外表, 就超級吸睛啦^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有個D慌死人唔知佢演技, 勁誇張, 浮誇到朋友, 以前萬生就係, 我好怕睇佢

      刪除