2016年6月20日 星期一

吸濕大法

多得友人給了我們炭包, 現在大派用場。


天氣反覆, 時晴時雨, 我們把炭包放在車廂內, 車廂的濕氣消失了, 非常神奇。





等到太陽高高掛時, 讓它來個日光浴, 又可以循環再用, 是最可取之處。(๑˃̵ᴗ˂̵)و




19 則留言:

  1. 炭包真係幾好用,不過,香港太潮濕,要用好多先得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能係鄉下, 我係呢度真係唔見有, 多得朋友俾我 ^^

      刪除
  2. HK既濕氣更加恐怖.....
    可以重用又唔錯喎

    回覆刪除
  3. 無諗過法國都咁濕!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 以我所知,天氣嘅改變係唔會令到架車咁濕嘅,係架車有啲地方開始滲水/唔夠密封,落雨時啲雨水同濕氣開始可以走咗入去,所以落雨天時好多車主都會有呢個問題。如果唔理,長遠架車會發霉同會壞,以上係本地車房阿叔教我哋嘅,可能仲有其他原因,咁我就唔識啦

      刪除
    2. 原來係咁?!
      你真係好叻呀, 直情係方太+曾sir 二合一, 有無諗過出本家居天書? (認真 mode)

      刪除
    3. 咪玩啦,邊有咁叻呢
      不過其實你哋可以試下自己做self-test,睇下係咪呢個問題,如果係,去買支車用嘅silicone(20歐左右)自己修理,唔係太難㗎,咁可以慳番200-300歐左右

      刪除
  5. 係喎,放車又真係好idea!

    回覆刪除
  6. 我地都係咁用, 衣櫃/鞋櫃, 雪櫃都係用佢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 初時有人仲話法國咁乾, 無咩機會用, 估唔到不知幾有用 ^^

      刪除