2016年6月29日 星期三

薄餅

天氣稍涼, 焗爐又可以候命出勤。 

首要任務: 薄餅。 晚餐吃薄餅, 最大好處就是少洗幾個碗碟。 專員提議吃 pizza, 不愛洗碗的我絕對歡迎。





看著我頭號追隨者的這個表情, 我們都哈哈大笑。 如有天我要給自家出品打廣告, 我必定用這相片來製海報。  ╭( ・ㅂ・)و ̑̑




20 則留言:

  1. 回覆
    1. 好耐無見~~
      佢係名副其實為食狗 XD

      刪除
  2. 見你用咗薯仔, 勁多芝士, 諗起我之前過食隻麻辣薯仔薄餅, 超正.
    結果頭號追隨者有冇得到簿餅一小件^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個係某人至愛配搭, 主打 cream, 薯仔, 芝士, 佢反而唔鐘意食有蕃茄醬, 奇人一名

      刪除
  3. 薄餅好豐富材料,
    妳哩個好大,有無18吋
    我都好like,但無可能自己做😉😉

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個其實係細 pizza, 我一次過整左4個6吋, 有人仲可以帶一個返公司當午餐

      刪除
  4. 我的至愛好多材料 , 太吸引了 , 難為狗哥有得睇又香噴噴冇得食 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢最後都食左少少餅底架, 有洋蔥個D唔食得

      刪除
  5. 狗哥係咪好鍾意流連廚房?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時一開雪櫃就黎, 一定係好想學整野食啦 XD

      刪除
  6. 回覆
    1. 佢次次洗碗, 都好多野講, e.g. D野唔係咁擺, 唔係咁洗, etc. 為左耳根清靜, 我寧願自己做

      刪除
  7. 其實狗哥除咗可以做代言外亦應該唔介意幫忙洗碟,嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最好幫我煮埋兩餐, 咁就 very good 啦 XD

      刪除