2016年5月31日 星期二

開心大發現

對 home handyman 來說,  有什麼比發現它來得高興?


工具箱還要減至半價, 扣減了積分, 只需要付6€, 某人當然不用思索, 即買。

那人不斷向我解釋這工具箱的好處。 家中已有好幾個不同款的工具箱, 不過這位手作仔總覺得工具不夠。 但是我可不會唸他, 因為我知道他必會以我的保養品存貨作還擊。 (ノ>▽<。)ノ

20 則留言:

  1. 抵喎. 你又買個裝首飾嘛.

    回覆刪除
    回覆
    1. 首先要買多D首飾先
      如果係米雪姐姐, 會唔會同我講, 藥箱都要變成首飾箱?

      刪除
  2. 叫佢借個舊嘅俾妳放保養品啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢一定唔會, 手作仔總嫌D配件唔夠架

      刪除
  3. 各有各買, 你一於再買返d貴既XXD

    回覆刪除
  4. 咁多格格可分門別類 , 樣子又吸引 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢都係咁講, 好有用, 都係個句, 想買一定有千個理由

      刪除
  5. 有轆個喎,修理時可以方便拉去唔同地方

    回覆刪除
    回覆
    1. 你又講中佢要買嘅其中一個理由 XD

      刪除
  6. 回覆
    1. 真係好抵, 之前行街, 有位仁兄賣佢個二手箱都要收30歐

      刪除
  7. 那種喜悅,等於女人買到手袋呀, fashion 呀一樣囉。

    回覆刪除
  8. 6歐咁平唔駛諗啦~~~^^最緊要啱用

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢買咩野, 都會話啱用, 想換時, 又會話唔係好啱用架啦

      刪除