2016年5月29日 星期日

雨後彩虹

天有不測之風雲...

前兩天, 居然會下冰雹。 昨天下午, 又開始下雨。巴黎第8區 le parc Monceau 更有雷撃事件, 11人受傷, 其中8名是兒童。據報他們是參加生日會, 因為忽然下大雨, 他們便在一棵大樹下躲雨, 結果就給閃電擊中。本來是開開心心慶生, 轉眼就發生意外, 有誰估計得到?

雨停了, 我出外探看, 竟然看到一道彩虹, 即時把它拍下。


天色灰暗, 我人亦懶得動。 懶人常餐又登場: 芥末蜜糖豬排配薯蓉, 隨隨便便是一餐。 



26 則留言:

  1. 人算幾時都未夠天算, 尤其依家天氣季節已非正常, 就更加出人意料.雷雨唔好企大樹下係常識啦.
    見到彩虹, 幸運伴隨 !!
    懶人餐完全唔馬虎啦, 呢個配搭超愛!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D係咪叫樂極生悲?
      呢個係我最常煮, 唔駛諗太多, 洗D野都唔算多 XD

      刪除
  2. 段新聞香港都有報。蜜糖豬排啱我呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日都仲有報, 仲有一個搶救中
      你可以趁囷囷唔係HK時整 ^^

      刪除
  3. 回覆
    1. 仲有一個情況嚴重, 今日都仲有報, 訪問當時在場D人, 佢都話恐怖

      刪除
  4. 上一篇個留言你去垃圾桶度睇下執唔執得返.

    回覆刪除
    回覆
    1. 搵到呀!!! 你個留言:
      廚神當道 上的「你有冇睇過Gordon個細女拍既片? 可以獨當一面架啦,講因Gordon要去美國做野,果段時間佢地全家都一齊過美國住, 咁就由細女負責全家既飲食, 佢做得有板有眼架 !! 主菜至甜品乜都有 , 每次煮完仲拍片上blog, 同埋問返Gordon意見, 真係唔錯.除左各食材配搭, 事前清洗衛生都好注重, 摸完雞知道一定要徹底洗手及清潔刀具,砧板等, 呢點係我最欣賞既.」

      刪除
    2. 真係好邪呀.....
      一留長d就消失=.=

      刪除
    3. 就係果個show啦,細女獨當一面, 係美國拍.

      刪除
    4. 正所謂, 學無前後, 達者為先
      有D人標榜入廚幾廿年, 一定好得, 咁我想問下有D人做戲做左幾廿年, D戲咪一樣咁屎 XD

      刪除
  5. 我度又係咁,突然雷雨。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似話德國同波蘭都有雷擊事件

      刪除
  6. 回覆
    1. 我有用你教嘅方法, 用烚薯仔D水黎整, 無咁肥 ^^

      刪除
  7. 唉!生日會搞成咁,希望小朋友盡快渡過危險期啦!

    個豬扒好正咁喎,引C人啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日無再講, 唔知情況點呢
      呢個豬扒, 我都經常正, 快靚正

      刪除
  8. 天氣欠佳狗哥佢地都無得出去玩啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢都唔想出去
      反而少爺就點都要去巡下, 攪到濕哂, 激C

      刪除
  9. 我哋琴晚落足一晚,今日又大風,有啲地方都有冰雹,好彩我哋度冇

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度唔大風, 不過就繼續落雨, 好奄悶

      刪除
  10. 雷經樹再傳擊人,算是不幸中的大幸;如果直接劈中,必然焦掉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來開開心心, 結果全部入哂醫院, 邊個會估到

      刪除
    2. 世上只有一樣必然,就是世事無必然。

      刪除
  11. 很久沒見過彩虹了 , 豬扒我鍾意食呀 !

    回覆刪除