2016年5月4日 星期三

最佳男主角

影帝的表演一直受到觀眾讚賞, 新作《今日我最慘》近日登場。 
 
影帝在新片中傾力演出,演技內斂成熟, 特別是他憂鬱的眼神, 的確能成功撼動觀眾的心。 相信影帝憑此新作有力挑戰里安納度狄卡比奧, 橫掃各大頒獎禮。 

《今日我最慘》現正每日黃昏時份準時上映, 絕對不容錯過。
 

 


18 則留言:

  1. 回覆
    1. 想食晚飯, 六點幾就開始會係咁

      刪除
  2. 狗哥嘅憂鬰眼神令我聯想起一句廣告對白:“有得睇無得食,好慘架!”

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 第二張都幾似, 我下次幫佢夾粒花生, 會唔會似名畫 Girl with a Pearl Earring? XXD

      刪除
  4. 回覆
    1. 駛唔駛去到咁盡? @@
      無緊要, 咁就來生來做我家貓

      刪除
  5. 回覆
    1. 想提早開餐, 佢晚晚都係咁架, 所以呃唔到我地

      刪除