2016年5月2日 星期一

〔麵包〕椰蓉包

要滿足椰子怪, 方法很簡單, 只要出動椰蓉包就行了。〈( ^.^)ノ


麵包零造型之餘, 還應某人要求, 把其中幾個用手壓下, 看看出爐的效果如何。 非常明顯, 沒有壓的椰蓉包, 烤出來便是比較高大好看, 嘻。


    
讓我來介紹全場最「高大靚仔」的一位。



20 則留言:

  1. 哈哈,為何要按壓呢。

    回覆刪除
  2. 麵包中間係咪都有椰蓉饀嚟滿足大椰(爺)嘅需要架?;P

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係將放左餡嘅麵團捲成長條狀, 再切成一件件咋, 所以我話零造型啦

      刪除
  3. 椰蓉平呀,佢鍾意呢樣實在係好事

    回覆刪除
    回覆
    1. 就算佢想食貴, 慳家C9都唔會整 XD
      其實呢, 我成日覺得真.廚神係將平野都煮得好味, 先至稱得上真.廚神

      刪除
  4. 有特別喜好最容易啦,投其所好,一定贏得佢歡心呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個叫易整, 如果整雞尾包, 又要多D步驟, 我懶呢

      刪除
  5. 椰茸好正,高大先正嘛.
    你下次直情做椰堆好過啦, 等佢啖啖咬.

    回覆刪除
    回覆
    1. 椰堆, 係咪蛋白加糖, 似 Meringue? 係就唔啱佢喇

      刪除
  6. 果然係外貌與味道並重^^

    回覆刪除
  7. 懷舊麵包,
    我喜愛的款式♡♡♡

    回覆刪除