2016年5月28日 星期六

廚神當道

99台的節目, 我目前只看過 changing mama。 這節目是集煮食、親子、旅遊於一身。 評判之中, 我只認識 Ricky, 另外兩位, 真是恕我有眼不識泰山, 我是第一次看他們的節目。

原來其中一位評判 Gabriel Choy 曾獲得英國地獄廚神舉辦之大賽冠軍, 最近還在麥叔叔廣告登場。 他的介紹總免不了提起 Gordon Ramsay。 給廣泛認識後, 有實力的他應該讓人知道他的確是真材實料, 不必常常跟地獄廚神扯上關係。

Jamie Oliver 跟 Gordon Ramsay 都是英倫名。 那誰的廚藝較好呢?  我分別問了專員和友人, 他們不約而同選了 Gordon Ramsay。 記得N年前我在友人家中作客, 提起 Jamie Oliver, 她的法蘭西煮食高手老公就很不以為意, 還說他的廚藝只是一般, 不過是表達手法勝人一籌云云。 (⊙ ‿ ⊙)



 

28 則留言:

  1. 咁我都認為Gordon Ramsay既廚藝遠勝Jamie Oliver喎, 得14粒米星星唔係浪得虛名架, 呢d真係好有實力, 而Jamie出道主要係靠面口, 依家連呢樣都冇埋, 煮既野都係以家常為主, 好多如乜鬼30分鐘上菜, 根本就係虛火野.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一直唔覺 Jamie Oliver 賣樣 XD
      不過初睇真係幾有新鮮慼, 但係之前再睇佢D 15-Minute Meals, 就真係麻麻啦, 如果有人幫我擺哂陣, 我都可以十五分鐘攪掂架 o(^▽^)o

      刪除
  2. 香港人好似對Jamie Oliver比較熟悉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢個節目係香港應該早過 Gordon 播, 所以佢多人識D唔出奇

      刪除
  3. 我喜歡看Master Chef, 也覺得Gorden Ramsy應該比較好,不過我也喜歡Hamoe Oliver, 欣賞他的社會campaign, 如關注學童飲食健康,鼓勵人自己煮菜等。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有睇過佢個 school campaign, 雖然唔成功, 不過睇得出佢有 heart

      刪除
  4. 各有各好啦,有啲老師適合教低班,有啲適合教高班,有唔同生存價值

    回覆刪除
    回覆
    1. 最怕好似我以前某D老師, 無哂 heart, 大家都難受
      仲有, 資源錯配仲弊, 唔夠料又要教高班野, 仲大件事

      刪除
  5. 回覆
    1. 我少睇左 Jamie Oliver, 呢度多數會播哥頓

      刪除
  6. 你有冇睇過Gordon個細女拍既片? 可以獨當一面架啦,講因Gordon要去美國做野,果段時間佢地全家都一齊過美國住, 咁就由細女負責全家既飲食, 佢做得有板有眼架 !! 主菜至甜品乜都有 , 每次煮完仲拍片上blog, 同埋問返Gordon意見, 真係唔錯.除左各食材配搭, 事前清洗衛生都好注重, 摸完雞知道一定要徹底洗手及清潔刀具,砧板等, 呢點係我最欣賞既.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無睇過, 不過剛剛 search 左, 原來囡囡自己都有個 show, YouTube 都有 Meet Matilda and The Ramsay Bunch
      我一定會睇 ^^

      刪除
  7. 我之前都鐘意Jamie,因為Gordon在香港播的節目以作比賽為主,而佢香港間店,唔好食!但上星期香港播出佢煮野食節目,他煮野食比Jamie乾淨,整潔!所以現正我睇佢多d!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最鐘意睇佢 Home cooking, 全家出現, 整D野無花巧, 家庭野, YB 有架, 你有興趣可以睇下

      刪除
  8. 留咗2次d留言都冇顯示出來 ,但電郵度又有😰

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁邪!!!
      等我搵番少爺張相鎮鎮佢

      刪除
  9. 在英國,呢兩個人只可以說是 celebrity chef,不是神,我地心見中的神級係Delia Smith,很有江湖地為。

    回覆刪除
    回覆
    1. 路過搭咀,yes,我好贊成samwei講,我都係最鍾意Delia Smith,我唔係睇過佢所有節目同書本,但係覺得佢好清楚啲食材點運用,同埋講得出一啲細節位,令到個菜式變得outstanding

      刪除
    2. 老老實實, 我真係無睇過

      刪除
  10. 喺度幫襯過Jamie Oliver's餐廳一次,難食程度真係爆燈,所以對佢好感不大。^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 無諗過會難食, 唔通真係賣名氣

      刪除
  11. changing mama間中睇過一兩節,有恒常睇,好多時唔太留意佢啲節目時間錯過咗

    回覆刪除
    回覆
    1. 99台就係唔係定時播
      有無 apps 可以睇番?

      刪除
  12. Jamie Oliver做節目好生鬼但身形好似愈來愈發福了 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前後生, 新陳代謝快D (我都成日咁同自己講) XD

      刪除