2016年5月11日 星期三

Marseille

首套 Netflix 法國片集 Marseille 的第一、第二集明晚會在 TF1 播映。 整套片集其實早於上星期在 Netflix 上了架。 所以道理一字咁淺: 有版你睇。看了免費的頭兩集, 有興趣追看的就要和 Netflix 打交道啦。




Netflix 的介紹如下:
     隨著馬賽新一輪的市長選舉即將到來,已任職二十年的馬賽市長羅伯·塔羅準備最後放手一搏:推動投票通過在歷史古城馬賽市中心蓋賭場。一切已精心策劃,而且他的繼任者盧卡斯·巴雷斯已經挑選好了。 但後者的終極野心和城市裡大人物的祕密興趣,無論是豪華別墅或城北郊區的城市,都妨礙了市長的大計。市長選舉變成一場權力爭奪,為達目的不擇手段。問題只有一個:這些人到底會心狠手辣到什麼程度?




Marseille 的卡士絕不弱, 兩大男星 Gérard Depardieu 和 Benoît Magimel 擔綱演出。 從預告片及劇情簡介所見, 似是 House of Cards 的法國版。  對我而言,  預告片不算成功,  我看後興趣大減。 不知道是誰的意思, 兩大男星明明是演技派, 為什麼預告片中的他倆 (特別是 Benoît Magimel) 眉目之間總是時刻透露:  我是政治人, 我陰險, 我有陰謀。 小心! 看我怎樣陷害對手啦。 壞人就一定要有那沈沉的眼神?  壞人在死對頭面前居然不怕對方知道自己正在使計?   天下丁蟹何其多, 壞人全都直覺自己是卑鄙無、下流賤格、污糟邋遢?   為什麼到現在, 還有人當觀眾腦殘, 一定要畫公仔畫出腸?



這陣子我跟專員都喜歡模仿 Benoît Magimel 瞇著眼的樣子, 嘻嘻。(><)


看到 Benoît Magimel 這個造型, 使我想起80年代TVB劇集裡的萬梓良和黃日華。 窮小子一朝發達, 成了富豪之後, 總要有個 all back 髮型。 



我之前對 Benoît Magimel 印象不錯, 直到最近他的 hit and run 事件。  他在巴黎十六區開車撞倒了一位62歲婦人, 就一走了之。 三小時, 他自己投案, 被發現無牌(無分?)駕駛, 更檢驗出有海洛英陽性反應。 他在庭上解釋,  他是在意外之後, 回到家才服用毒物, 因為他當時很驚愕。 此辯解理由有點牽強了吧。 不知道是不是名人效應, 他只是罰了五千歐元再加牌一年就了事。 

14 則留言:

  1. 吓,罰錢就搞掂?
    係嘢,依家拍戲仲興陰陰眼神? :D
    我最近有睇Viu TV嘅《瑪嘉烈與大衛》,拍得好含蓄。拍出咗情侶間嘅暗湧。

    回覆刪除
    回覆
    1. 漏左, 仲有釘牌一年, 係咁多喇
      D人唔好當觀眾傻架啦, 奸人真係會覺得自己奸?
      ViuTV 我只睇左 changing mama 咋, 要 search 呢套睇下先

      刪除
  2. 舊老細有次去髮型屋剪咗個all back頭,回家後,當教師的老婆傷心到喊,因為老公嘅髮型太過似意大利人,而明明佢哋兩公婆都係意大利人。@_@!

    回覆刪除
  3. 套劇似法版紙牌屋, 都係d政棍玩手段.
    大鼻佬依家咁既地位, 好多事都可以特事特辦啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知 Lemon Tse 會唔會覺得當年唔公平呢?

      刪除
  4. 回覆
    1. 我未睇, 睇左片頭已經唔想睇, 仲有視評都係負評呢

      刪除
  5. 回覆
    1. 睇左版先, 都幾好呀, 睇左就要要唔要 subscribe

      刪除
  6. 被發現無牌駕駛。。。只是罰了五千歐元再加釘牌一年》》本身已經無牌仲點釘?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我寫得唔清楚添, 是咁的:
      佢因為超速已經扣哂分, 當時人就堅持唔知啦, anyway, 即係就算有番分, 都唔可以開車一年

      刪除