2016年5月8日 星期日

今年我第一次感覺到熱。 一早出門去逛二手市場, 還未到十點, 我額頭已經冒汗。 我的太陽眼鏡都抵擋不住陽光的剌熱。其實當時只有廿四度而已。   


愛護動物團體的攤位旁邊就有他們啦。



邊走邊看, 就逛了三小時。這就是我今天的唯一收穫。


17 則留言:

  1. 呢度仲係凍冰冰咁,我就嚟連流汗嘅感覺喺點都唔記得啦!

    妳嘅收穫係書嚟架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只係買左本書, Musso 寫D文字好淺白, 易明, 我會睇佢D書架

      刪除
  2. 廿四度已冒汗似乎你適應咗歐洲天氣囉喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 最弊係抗凍能力無加強, 抵熱能力就下降

      刪除
  3. 我唔覺得熱,淨係覺得陽光好猛

    回覆刪除
  4. 我依家好恨得24度囉, 成個水人咁XXD

    回覆刪除
  5. 你買東西很能忍手,我就不可以了,逛三個小時,還要是有東西出售的場合,我一定會糊里糊塗買了很多東西的.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D二手市場, 大部分都係賣細路仔衫, 之後就係餐具, 要慢慢睇, 懮慢搵

      刪除