2016年5月13日 星期五

不速之客

下了幾場雨後, 這幾天天氣稍涼。 話說天氣熱時, 我們會打開通往花園的門, 散一下熱氣, 就給貓霸王有機可乘。  

他一給我發現, 居然第一時間就躲在梳化底, 實在失了點霸氣。 擾攘了一陣子, 他不願出來。 最後我只好出絕招, 正所謂「鮮奶一出, 誰與爭鋒」。 結果他乖乖就範。



值得安慰的是, 他沒像以往一見狗哥就呼~呼~ 






 

24 則留言:

  1. 回覆
    1. 應該佢見慣左狗哥, 知佢心地善良 ^^

      刪除
  2. 佢個様有小小似老虎仔。

    回覆刪除
  3. 佢慢慢知地, 再呼呼就鮮奶都冇得食

    回覆刪除
  4. 貓霸王同妳玩躲貓貓,第一回合貓霸王勝,賜鮮奶一碗!

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 有啦, 除非加到人半高, 佢地都跳得入

      刪除
  6. 我覺得佢個樣幾可愛喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過平時有D惡啦, 我未成功抱起佢 T-T

      刪除
  7. 綠綠的眼睛,我給電暈了!😻😻😻😽

    回覆刪除