2016年5月26日 星期四

〔麵包〕Pain aux raisins

不止一次,  有人吃了奶黃包, 就提議在奶黃餡內放提子乾。 創意十足, 奈何我沒膽量嘗試。 奶黃提子蒸包超越我想像範圍。(?・・)σ

儘管如此, 我依然收到箇中訊息。 Pain aux raisins 就能滿足某人要求。 我的 pain aux raisins 有點取巧, 這裡市面買得到的大都是酥皮麵包。 我用的卻是基本甜麵包麵團, 湯種做法。 

湯種麵包沒令人失望, 要是 crème pâtissière (pastry cream) 再多一點, 效果會更好, 都是我起初估計錯誤之故。 ಠ╭╮ಠ 

近來我都是用 bain-marie 方法來煮 crème pâtissière, 發覺用這方法做出來的比較幼滑。     



19 則留言:

  1. 冇叫你放橄欖已好體諒你啦XDD
    呢款又奶黃又提子又軟包,一次滿足3個願望啦👍👍👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲要放橄欖?? 咁我會投降 (´・`)

      刪除
  2. 有奶黃o既提子包我又未食過喎.

    回覆刪除
  3. 賣相好靚仔呀!

    唔知専員會唔會想畫龍點睛,加D椰絲喺面呢!;P

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好了解佢, 個包出爐, 佢問我點解面上唔放D椰絲 ಠ_ಠ

      刪除
  4. 有創意都係好事,可能好好味呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無咩創意, 中式奶黃提子包, 唔知會咩味

      刪除
  5. 回覆
    1. 呢個包好普遍, 不過多數係酥皮

      刪除
  6. 似模似樣,呢個包我以前都好鍾意食架。好軟淋淋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個我都鐘意, 不過唔敢食太多

      刪除
  7. 回覆
    1. 一日已經食左一半, 仲暗示唔好同人些牙 ^^

      刪除
  8. 喱款奶黃提子包又接受到喎,配合得天衣無縫^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度好多地方都有得賣, 呢個配搭真係唔錯架

      刪除