2016年5月30日 星期一

Gaufres maison 自家製格仔餅

雨仍繼續下, 心情懨悶, 我又可以找藉口, 說要吃甜點打打氣。

窩夫, 法文稱之為 gaufre。 我一口氣做了十多塊, 再配上咖啡, 成了二人下午茶, 我們都吃得暢快。



烘窩夫期間, 我又有他常伴我左右。 難道他也想當學徒, 要學怎樣做窩夫?   ((ꉺꈊꉺ)ꀢ༣


22 則留言:

  1. 狗哥好明顯唔係望緊鏡頭 XDXDXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢同賭神一樣, 唔鐘意影相架, 一見鏡頭就轉頭架, 我係搵塊 waffle 引佢至影到 XD

      刪除
  2. 我最近又係好想整/食 waffle,不過無部機。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你係咪想買人氣超勁個部V仔? 我係HK時, 又去睇過, 好似幾得架, 可惜成日無貨, 買唔到

      刪除
  3. waffle我冇機,去超市買現成咋.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度超市D waffle 好多都有 palm oil, 所以我地無買

      刪除
  4. 回覆
    1. 你好了解佢, 一開機佢就常伴我左右 ^^

      刪除
  5. 食完你會唔會仲厭悶要去跑返幾個圈XXD

    回覆刪除
  6. 狗哥又聞到香味以為有份食^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 一開機, 佢就過黎, 嗅覺依然靈敏

      刪除
  7. 回覆
    1. 一聞到, 就已經行埋黎, 仲搵個頭推我 ^^

      刪除
  8. 佢係咪由細到大都咁為食㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯, 佢不嬲都為食
      話事話, 除左我99寶貝, 我見嘅汪星人都為食架

      刪除
  9. 2個人食唔食得晒呀?
    咁狗哥有無份食?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只食左3塊, 其他有人包底
      狗哥都食左少少架

      刪除
  10. 唔好話狗哥想食 , 我見到都流口水了 , 香港超市都有賣但唔太好食 , 旺角專門小食店都幾貴的 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 我前排行街都食左, 俾D味吸引, 點知一D都唔好食, 可能真係要自己整

      刪除