2016年5月16日 星期一

新鄰居

我正忙著時, 專員就喊著要我出外看看。 起初還以為發生了什麼大事, 其實不用大驚小怪, 只是少爺身旁多了位新朋友。

這位新朋友仍然是貓界小 baby, 可愛指數爆燈, 是隔壁鄰居去年年底收養, 上星期獲准出宮。 可能他年紀小, 加上不熟悉周圍環境, 所以見他總跟著年長的貓包括少爺及 Rouquin, 而且喵個不停, 有時會令人抓狂。 ヾ(。ꏿ﹏ꏿ)ノ゙  他更曾意圖及企圖進入我居所。

不過為免年紀輕輕的他誤以為這裡就是他的居所, 我們暫時都不會招待他。(*≧▽≦)ノシ))








 
 

25 則留言:

  1. 毛色幾靚, 睇落唔似BB囉咁大隻.
    成日叫真係煩C, 我屋企附近唔知邊一座, 有隻狗由朝叫到晚不停, 已經幾個月咁了, 都唔知佢樓上/下,左右人家點可以忍受, 未見過養狗都養得衰過人 ! 勁討厭囉=.=

    回覆刪除
    回覆
    1. 有機會我影張比較圖, 就知佢細貓一等
      由朝吠到晚, 咁擾人, 真係唔得喎, 無人投訴?

      刪除
  2. 巧靚女! 你就好啦, 又有新女

    回覆刪除
  3. 呢隻藍眼睛是“她”還是“他”呀?憑感覺...似貓女多D喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是"他", 尋日做左公公啦

      刪除
    2. 靚到呢度D aunties都當咗佢係女,真係“怪你過份美麗”啦!

      刪除
  4. 新朋友好熱情,度度都想去度度都好新鮮

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢應該係 learning by following, 所以成日做跟尾貓

      刪除
  5. 又多一隻!你個社區好多貓呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度真係好多人養貓, 我地買開隻貓耀成日斷市

      刪除
  6. 好靚貓呀,仲唔怕狗哥o忝

    回覆刪除
    回覆
    1. 街坊仲布兩隻大狗, 佢見慣哂, 無有怕

      刪除
  7. 咁貓霸王有冇收到佢做新𡃁XXXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 話時話, 貓霸王真係無呼佢, 唔通真係因為我們這一家?

      刪除