2016年5月23日 星期一

小插曲

每次做蒸包, 我都會不知不覺哼著小鳳姐的名曲。 


有次某人竟然也跟著哼, 我心想, 難道他又認識小鳳。 
(ԾεԾ|||)

某人當然不知道小鳳姐是誰。 只是每當音樂響起, 我只會單單想記小鳳姐, 而忘記了原曲 Mambo Italiano。(ᗒᗜᗕ)՛̵̖   後來我嘗試某人解釋中文歌詞, 他聽後就是 (◎_◎;) 

最邪是 Messi 的新薯片廣告也以它作配樂。

 

19 則留言:

  1. 其實叉燒包原唱者是張仲文,你應該也不認識吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個我唔識 ^^
      我只會想起小鳳姐

      刪除
  2. 你既音樂領域都好廣, 做乜都可以自己配返主題曲:)

    回覆刪除
  3. 我淨係識小鳳姐既....熱烈地彈琴熱烈地唱

    回覆刪除
  4. 我反而諗起,大包整多兩籠,大包整多兩籠,唔怕滯

    回覆刪除
    回覆
    1. 麥兜, 我都識架
      鵝滿是快烙滴好耳痛,
      鵝悶天天一戲個窗!

      刪除
  5. 妳唔講都差D唔記得呢首咁經典嘅歌添!好似以前香港都有個食物廣吿用呢首歌(小鳳姐版)做配樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有無睇過呢個廣告?
      https://www.youtube.com/watch?v=1LYDwoyNRnI

      刪除
    2. 呢個未呀,我應該走咗啦!

      刪除