2016年5月22日 星期日

奶黃包

從來沒有想過法國會油荒。 這還不是新勞動法惹的禍。 新勞動法繞過國會強行通過後, 工會又有一連串行動。 示威者阻攔煉油廠的運輸要道, 好幾個則石油庫給示威者封鎖。 車主一知道消息, 都紛紛到油站入油。  我最氣憤的卻是不見政府還有什麼行動, 任由工會把我們變成談判籌碼。૮( ᵒ̌▱๋ᵒ̌ )ა

發完牢騷後, 說回正題。 近期我中了蒸包之毒, 當然會找方法解毒啦。 我的最新藥方: 奶黃包。 

我一口氣做了十個, 起初以為可以留下幾個作為第二天的早點, 誰料即日沽清。 看來某人中的毒比我還深。






  


17 則留言:

  1. 依家好多政府都係爛人當政, 民眾成為最大受害者, 好無奈=.=
    你又中毒, 又有人比你中毒更深, 咁一於整齊茶樓點心嘆返日呢^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D爛人攪唔掂, 都唔會認自己有問題, 我地就有排受
      我發現, 我地其實中左唔同毒, 我中包毒, 佢中奶黃毒 XD

      刪除
  2. 即日沽清!!好食力呀!

    回覆刪除
  3. 某人食唔食鹹蛋㗎?下次加個蛋黃.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇左食譜, 有鹹蛋黃會係流沙 feel, 不過我又無諗過整鹹蛋呢

      刪除
  4. 煮完有人頂力支持,應該開心至啱! :)

    回覆刪除
  5. 暢銷係下次再整嘅動力

    回覆刪除