2016年5月7日 星期六

生命力

我家的野生 Parsley 番茜生命力超強。 冬天時間中落雹又飄雪, 打得它頭也抬不起來, 我還以為它會蒙主寵召。 原來它落雨不怕, 落雪也不怕。 天氣一回暖, 它又回復生機。\(>o<)ノ  前兩天, 我們才剪了差不多一半, 送了給街坊。 






看來我家可以當個番茜供應商啦。 (⌒▽⌒)

 

19 則留言:

  1. 我住你隔離就好啦^^
    我以前種既係平葉,但成日食唔切就曬瓜哂=.=
    點呀 ,個位最佳影帝又咩事呀 ,呃唔到早開飯, 香草都想拎d去咬呀XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 成棵咁大, 自己又用唔哂1, 同人分享都幾好架 ^^
      影帝以為我出去有得分, 點知無之餘, 仲要俾我影相

      刪除
  2. 回覆
    1. 最正係自來, 無打理, 都生得咁好

      刪除
  3. 真係好茂盛,不過我唔食香草。
    狗哥個樣做乜咁惆悵?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢跟出跟入, 以為有得分, 點知係無

      刪除
  4. 蒙主寵召-->>笑咗! XD

    我麻麻地食有香味嘅草!

    回覆刪除
  5. 狗哥望住parsley,只好苦笑。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢跟出跟入, 以為有得分, 點知係無

      刪除
  6. 回覆
    1. 我整過意粉, 醬汁咁啦, 有次整焗雞脾都有放

      刪除
  7. 唔駛打理自然生得咁茂盛,可以不勞而穫^^

    回覆刪除