2016年5月14日 星期六

莉莉露絲

自星期三起, 新聞每天都有報導康城影展, 鏡頭少不了一眾明星踏紅地毯的情景。

Jodie Foster 導演作品 Money Monster 也登陸康城, 有份演出電影的 Julia Roberts 和 George Clonney 都來了。 Jodie Foster 全程法文對答, 別忘記她參演過法國電影 Un long dimanche de fiançailles 呢。 有人笑說她的法文比起很多法國球星說得更好。 

說回正題, 這裡主流媒體的焦點當然不是強國女星, 而是星二代 Lily-Rose Depp。 她有份主演的電影 La Danseuse 參展, 16 歲的她也要露面, 見見媒體。


互聯網圖片

互聯網圖片

專員覺得她比較像爸爸, 特別她的一雙眼。

平心而論, 星二代進軍 show biz, 必會是赢在起跑線。 人脈關係都一早已經打通。 要是她的爸媽不是大明星, 可以會有這麼多的機會嗎?

16 則留言:

  1. Jodie Foster是我的NO.2女神!😍😍😍

    回覆刪除
  2. 星二代中最"爆"一定係謝檸檬!

    回覆刪除
  3. 我睇左套戲, 全冇冷場, 扮有炸彈劫人質既男星就係UNBROKEN(非凡生命歷)中既主角, 我都好鐘意佢 !
    而身為耶魯女又第一位30歲前2度得奧斯卡影后既Jodie Foster本身已係荷里活數位高智商人物之一 !
    除左本身條件 ,有個名人家庭, 絕對係上位有利因素.,但可否做出成績,保持長久地位, 就要睇佢本人造化.

    回覆刪除
    回覆
    1. Unbroken 我無睇過, 專員睇完就 b^^d, 估唔到導演係 Angelina Jolie
      Jodie Foster 堪犒荷里活才女
      人紅唔紅, 真係好講天時地利

      刪除
  4. 香港現在也有不少星二代冒出。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度都有唔少. 有D如果唔係明星父母, 憑外型才草, 一定無可能有份演出

      刪除
  5. 佢外形好普通,如果唔係父母蔭,海選都未必過到

    回覆刪除
  6. Jodie Foster是實力派,演而優則導。她的The Silence of the Lambs 睇幾次都覺好睇,好前衛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過佢套 Nim's island 就麻麻, 好彩另一套 Carnage 攞番分

      刪除
  7. 星二代起步時可能父母幫得到,但最終發現如何都好講自己實力和際遇吧

    回覆刪除
    回覆
    1. 講得無錯, 有D星二代都係半紅不黑

      刪除