2016年5月19日 星期四

味王原汁牛肉麵

星期日閒逛附近的舊貨集市時, 我們竟然發現了一家亞洲小店。 這家店就像舊式小型雜貨店,  前鋪後居, 賣的是東南亞食物如沙嗲、咖哩等, 而且也有調味料, 不過種類不多, 而且都比陳記的貴了些。 老板娘原籍柬埔寨, 她說已開業多年, 家庭式經營, 不過一直都沒打廣告, 做的都是街坊生意吧。

當時第一時間吸引我眼球的就是它: 味王原汁牛肉麵。 我的童年回憶少不了它。 不用多想, 即買。 



第二天, 它成了我的午餐。 可惜味道不似預期, 跟我記憶中的不大一樣。(๑′°︿°๑)


典解呢? 典解呢? 難道隨著歲月增長, 我的記憶也衰退了?   ( ͒˃̩̩⌂˂̩̩ ͒)

18 則留言:

  1. 可能有啲成份EU禁咗,所以造唔番個味??

    回覆刪除
  2. 以前啲一丁麵同依家都係唔同個喎,廠商要定時review個recipe嘛

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係唔講唔知喎
      咁我鐘意嘅麻油麵應該無改啦, 我覺得佢永遠都係個隻味

      刪除
  3. 有好多細時食既野, 味道真係唔同咗, 可能以前冇咁多添加人造野.

    回覆刪除
  4. D湯既顏色都唔同,試下其他款啦,唔洗失望喎!

    回覆刪除
  5. 呢間算唔算近妳D呀?近嘅話都可以止下癮!

    記憶無衰退,可能係食得好嘢多,舌頭被寵壞了!;P

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間叫近, 如果臨時有咩野急用, 可以幫到手

      刪除
  6. 咁以後要買亞洲食材係咪會方便好多

    回覆刪除