2016年5月10日 星期二

Banh Bao 越式蒸包

繼饅頭之後,我再次挑戰蒸包,不過今次不做中式,而來個越式蒸包 Banh Bao。以前去陳記, 專員都會間中買它回家。
Banh Bao 跟我們的大包大同小異, 主要餡料是免治豬肉,雞蛋和臘腸, 還可以加入黑木耳和粉絲。 我們也可以以鵪鶉蛋來代替雞蛋。 

美勞從來不是我的強項。(ゝ∀・)  我仍需努力學習包包子的技巧。 儘管我的 Banh Bao 外在美欠奉,內在美仍得我們喜愛。 我更有好幾個不聽話的 Banh Bao, 它們應該都當不上長江一號,因為只要受蒸氣煎熬,它們就自動開口,我欲救無從。´¯`(>▂<)´¯`

 


16 則留言:

  1. 你想包到18摺小龍包咁呀
    佢開口時你開更大口吞咗佢囉^o^

    回覆刪除
    回覆
    1. 18摺小龍包, 最少要訓練兩年至做到架, 我都係算罷啦

      刪除
  2. 臘腸你有?!!!!
    蒸包我整過一次咋。個個都開口,放棄了.

    回覆刪除
  3. 我地呢邊的越南店都無Banh Bao,我無食過呢。

    回覆刪除
  4. D包包含苞待放係好兆頭就真!:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好 positive thinking ^^
      個個口擘擘, 無儀態呀 XD

      刪除
  5. 呢個我有整過,覺得似雞球大包

    回覆刪除
  6. 我好like哩個有餡料饅頭包。

    回覆刪除