2016年5月24日 星期二

我的百解憂

看了 Game of Thrones 第六季第五集,  最后一幕直教人流淚。 為什麼編劇要那麼殘忍, 硬要觀眾傷心?  (*`へ´*) 

準備看的要有心理準備, 眼淺的分分鐘要出動紙巾。

平復心情, 我有獨門秘方。 我家的百解憂功效顯著, 飯前、飯後服都絕無問題。(>y<)


至於副作用是什麼, 你懂的。

18 則留言:

  1. 可解憂也可增肥,雙重功效,抵啊

    回覆刪除
    回覆
    1. 好老實, 我唔想要有增肥功效呀 ^^

      刪除
  2. 點止解憂,簡直可以達到忘我境界,食到無先停到手!XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前狂開OT, 會啪成包M&M's, 唔係真係支持唔住架 XD

      刪除
  3. 回覆
    1. Milka 都好D, 千祈唔好俾我見到花生 M&M's, 我會發狂架 XD

      刪除
  4. 直情要每日4次, 每4粒鐘一次啦XXD

    回覆刪除
  5. 前晚咗,最後果幕睇睇到我起雞皮,之後腦入面成日響起佢個名。
    好在呢集都有啲sweet嘢睇跡。Ser Jorah好有型啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來佢一生只有呢個重要任務, 睇完好心噏
      我好想 Ser Jorah 搵到治病之法

      刪除
    2. 睇完會諗,人真係唔平等。貴族就多人care, 一舉一動受人注目,又領軍打仗咁。低下階層條命賤啲,能為主子犧牲已算係好死。

      刪除
    3. 正如 Tyrion Lannister 所講, 如果佢生於普通家庭, 一早會被人遺棄, 就係因為生於呢個家族, 先可以生存, 不過佢就被視為家族之恥

      刪除