2016年12月5日 星期一

A貨煙肉蛋漢堡

見到雪櫃還有吃剩的 rôti de proc, 那便就地取材, 做個 A貨煙肉蛋漢堡。

English Muffin 依然是自家出品。 我太心急, 仍未待它完全冷卻, 就來個一刀兩斷, 結果賣相大打折扣, 都是我的錯啦。😕





在做 English Muffin 時, 我這電視迷心神恍惚, 想著今晚要看 Westworld 的大結局。不曉得除了我, 還有多少人也是 Westworld 迷呢?
   

20 則留言:

  1. 賣相都唔錯吖
    我已經幾年冇睇電視,最近先睇返,都冇乜追劇。

    回覆刪除
  2. 個樣幾靚仔吖,仲好有內涵添

    回覆刪除
  3. 你呢個用pan定焗爐,超正啦,有冇豬柳蛋漢堡😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 用 pan 煎架, 豬柳強要遲D啦, 我無豬柳呢樣野

      刪除
  4. 塊芝士大方過老麥嘅好多,自家製果然足料!

    回覆刪除
  5. English muffin我好幾年前都想整,但係自從見有一間超市有賣就打消念頭了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 食過超市個D, 好乾, 唔好味, 唯有自己整

      刪除
  6. 妳做得好靚 👍👍
    我只喺買嘉頓嘅出品😢😢

    回覆刪除
  7. 都ok丫,溶溶地芝士更正

    回覆刪除