2016年12月7日 星期三

大叔的歌

一看到大叔 Patrick Sébastien 的新大碟在打廣告, 就知道 holiday season 不遠了。





大叔是著名藝人, 經常主持綜藝節目, 亦會於節目中大展歌喉。 他的歌曲風格始終如一, 都是 party songs, 當中的 Les Sardines 更是流行, 連我這個新移民都懂得哼出副歌部分。


平心而論, 他每首歌的旋律大同小異, 頗為老套 (他的 MV 亦然), 不過不得不承認, 它的洗腦功能一流。 只要一播放, 大家便會自動隨之跳、跳、跳。



如果要我在當中選出一首我最喜愛的歌, 那必是 Ah si tu pouvais fermer ta gueule, 歌詞揶揄政客, 聽到都會發出回心微笑。

12 則留言:

  1. 回覆
    1. 次次我聽佢D歌, 都識哼埋落去, 好神奇

      刪除
  2. 佳節快到,歡樂大叔又要出場

    回覆刪除
  3. 睇“造型”都覺老土,不過橋從來都唔怕舊嘅!;P

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢D歌D風格都係差唔多, 開 party 有佢, 又真係會有氣氛, 薑是老的辣

      刪除
  4. 回覆
    1. 一定唔係 Johnny Halladay 級數啦
      佢有D似獎門人, 不過唔會玩得太低俗

      刪除
  5. 啲歌我like喎,聽完心情都愉快咗.Btw佢係咪得一件衫㗎咋?次次都係嗰件藍色嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子鐘意佢D歌, 要上 YouTube 多D聽下
      佢次次出場都好似係呢套衫

      刪除