2016年12月8日 星期四

千層麵

一年多沒吃過千層麵, 忽然又想起它, 廢話少講, 行動派一於想吃就做。

蕃茄肉醬配上白汁和芝士, 享用時必須無畏更無懼。😁 不過不得不承認, 天寒地凍, 吃過如此熱量高之物, 又真的很有愉悅感。





既然要用焗爐, 何不又同時焗麵包呢?  因此又有同場加映之拖鞋包。 一口氣做了六個, 本來還想留下幾個作第二天的早餐, 結果有人把它們連同 Camembert cheese 全消滅了。  





18 則留言:

  1. 千層麵絕對係寒冬佳選👍🏻
    拖鞋包夾哂d芝士,燒牛,火腿之類,又係超滿足😋😋😋

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 啱佢口味嘛. 唔鐘意食, 就會話讓俾我

      刪除
  3. 從未整過千層麵, 唔知難唔難? (對你當然冇難度, 但我廚藝不精) 這是絕佳comfort food.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前先同某人講, 如果係幾年前, 我無諗過自己會整到, 第一次整都會手忙腳亂架, 而家都叫OK啦
      你試下呢個食譜: http://www.bbcgoodfood.com/recipes/10602/classic-lasagne
      做法大同小異啦, 我唔會放 prosciutto

      刪除
  4. 回覆
    1. 啱佢食嘛
      好耐無見你 update, 外遊中?

      刪除
  5. 千層麵+camembert cheese+麵包,專員簡直係勇者無懼呀!不過佢咁棒場,妳都煮得開心d!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢話因為返工無啖好食, 所以啱食要食多D XD

      刪除
  6. 千層麵真係homemade 的好食,包包都係啦,新鮮出爐,多多都食得落。

    回覆刪除
  7. 呢個冬天一定會重咗好多,由其係専員

    回覆刪除
  8. 我未整過添,搵日要試試。

    回覆刪除