2016年12月27日 星期二

平安夜晚餐

倒帶回到兩天前的平安夜......

當晚只有我和專員, 所以我們的晚餐沒有花巧, 亦沒有一桌美酒佳餚。 鵝肝和海鮮, 我都統統沒有興趣, 抱歉它們不會在下面的相片中出現。

率先登場的是 Pain Marguerite, 即是雛菊形的麵包。 我嫌紋理不夠清晰。 專員卻認為 pain marguerite 應是數個球體連在一起, 成了花的模樣, 堅持它不是 pain marguerite。 我可是參照藍帶麵包製作一書來做呢..... 😧


接下來的是 croquettes 可樂餅, 材料依然是薯蓉配上免治牛肉。 按照 Objectif Top Chef 的做法, 重覆上粉的步驟幾次, 外殼果然比上回做的更酥脆。



放一萬個心, 蝸牛不是來自我家花園, 哈哈! 


無需太多花巧(技巧?)的香草烤雞



平安夜又怎少得 Bûche de Noël。 忌廉塗得不夠平均, 我很不滿意, 要扣分。



我叫專員來擺盤, 他居然給我弄個Q太郎出來?  他反駁說, 那個其實是 Elmo。


回想起來, 當天我應該是發了神經啦。😁 大除夕會到鄰居家作客, 我只是做個甜品就可以, 是輕鬆多了。 

 

22 則留言:

  1. 回覆
    1. 你提醒我, 我原來無影個沙律菜, 不過都係菜上個汁啫

      刪除
  2. 蝸牛殼的顏色比我家附近d淺色,係唔係所有品種蝸牛都可食用?

    回覆刪除
  3. 好多蝸牛,正呀。
    Bûche de Noël外表好靚吖.

    回覆刪除
  4. 我見到妳次次好有心機煮大餐,
    哩款麵包喺咪法國人聖誕必食,樹幹蛋糕我的like
    我年年都喺屋企食平安夜晚餐,
    我真唯無乜花巧..只喺用法國鵝肝,法國煙火雞胸,
    沙律...。😂😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 過節嘛 XD 我地已經好少慶祝節日, 聖誕/大除夕點都要食好D嘅 ^^
      呢個麵包係某人鐘意食, 我見有食譜就試整啫, 無咩特別

      刪除
  5. 一體成形咪仲好過小學雞幾個圓包圍成花.
    重覆數次上炸粉/漿真係零舍不同
    凡係呢d大節, 如果唔出遊, 必會係屋企搵d神經黎發XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家諗返, 我個日應該係痴左線, 不過可能明年今日會復發 XD

      刪除
  6. 好吸引嘅平安夜大餐呀!真的是二人前嗎?太豐富啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯, 的確係二人前, 所以有人話要抖抖, 先可以繼續食甜品

      刪除