2016年12月29日 星期四

禮尚往來

聖誕時節, 鄰居 F太太做了 Pain d'épices 來跟大家分享。


難得 Pain d'épices 不太甜, 而且帶有濃濃薑味, 這是我吃過最好吃的 pain d'épices。 她已經給了我食譜, 有機會我也要試做。

F太太還送了我們一盒朱古力。


專員把盒子倒過來一看, 朱古力實際只是佔了盒子一半。這不就是「奸商滾你」? 😏


14 則留言:

  1. 你如果整得好食過佢,出年就旨意你了
    依家凡包裝嘢好多都搵笨

    回覆刪除
  2. 薑味蛋糕?我又去search吓食譜先.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係香料蛋糕, 不過佢like 薑味, 落得較重手, 不過我鐘意食喎

      刪除
  3. 西人嘅薑味食物我麻麻,始終覺得中式煮法會將薑味發揮得更淋漓盡致!:)

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 我都係咁話,香港都買到一樣的。

      刪除
    2. 老人痴呆, 唔記得之前有無食過

      刪除
  5. 依家好多包裝都係咁架啦,雷聲大,雨點少

    回覆刪除