2016年12月26日 星期一

Faith

一看到相關報導, 我給嚇倒了。 2016 已到了尾聲, 沒料到還有會使人難過的消息。

我不是他的歌迷, 對他的認識僅僅停留在 80-90 年代而已, 是我開始戴耳筒聽歌的年代。 現在又少了那年代的一個代表人物, 令人嘆息。

 

20 則留言:

  1. 係呀,今朝睇到新聞都好sad!當年屋企無電視只聽收音機,成日聽佢歌!

    回覆刪除
    回覆
    1. 當年我都會痴住收音機架, 而家當然無呢支歌仔唱啦

      刪除
  2. 我唔算太迷佢,但所有聖誕歌中佢首Last Christmas 係我最喜歡的.
    真太突然,但佢健康一直有問題,依家都算解脫

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前有過肺炎, 又有吸毒問題
      唔明點解D名人有名有利就會走去吸毒

      刪除
    2. 因要減壓, 但通常呢d人EQ唔夠先會揀吸毒.

      刪除
  3. 回覆
    1. 我只識佢前期D歌, 佢近期個D我真係唔識

      刪除
  4. 人生必經,只係有點突然

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能佢嘅問題存在已久, 唔係無公開

      刪除
  5. wham!及其個人唱片,全球銷售超過一億張。

    如今空餘一個數字,一杯黃土。

    回覆刪除
    回覆
    1. 只希望無人為呢D剩下的數字興訴訟

      刪除
  6. 我曾是wham的歌迷幾年,拆夥後就沒有興緻啦

    回覆刪除
  7. 好多年青就大紅去紫有才華歌手,大多都迷失咗,沉入毒海,個個都負面新聞多多,最後走上不歸路,好可惜

    回覆刪除
    回覆
    1. 我相信佢身邊人一定知道, 經理人, 唱片公司, 家人都無人可以幫到, so sad...

      刪除