2016年12月19日 星期一

Miss France 2017

過往幾年我都有留意法國小姐選舉的消息, 亦會看電視直播, 雖然每次未到宣佈賽果, 我已經跟周公打交道。 我今年卻丁點興趣都沒有, 星期六直播時, 我寧願看 Simpsons 那一家。

翌日一打開臉書, 就知道18歲來自法屬圭亞的 Alicia Aylies 當上了2017年度的法國小姐, 也是 Guyane 的代表首次取得后冠。這位法律系一年級學生說她從沒在法國本土生活過。

互聯網圖片

我和專員看新聞見到冠亞軍並列等待結果的一刻, 不約而同覺得亞軍的 Miss Languedoc-Roussillon 更嬌美。

互聯網圖片

互聯網圖片

專員更說圭亞那小姐的髮型直似 Diana Ross。我只覺她驟眼看來像 Scandal 的女主角 Kerry Washington。 

此次比賽另一焦點就是 Miss Mayotte。 她在表演中摔了一跤, 弄傷腳踝, 要入院治療。

 

18 則留言:

  1. 我幾乎冇乜睇選美
    佢呢個髮型認真老十幾廿年

    回覆刪除
  2. 我都好耐無睇選美啦,印象最深可能係老家袁詠儀嗰屆。

    又,從來無住過法國,好似差d代表性喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. Miss HK 而家係邊個, 我都唔知啦
      佢係 French Guyane, 係海外省, 佢無住過係 France métropolitaine 啫

      刪除
  3. 未睇字我喺度諗乜佢咁似Diana Ross.

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 記得以前D人話, 電視台揀中要捧嘅都唔會當選冠軍

      刪除
  5. 我都覺得亞軍靚,可以去拍青春片!!!
    你明顯同專員唔同年代wakakakaka,冠軍個髮型真係幾似Diana Ross好復古...XXXD
    Kerry Washington可以去拍新版第一夫人,幾似Obama老婆

    回覆刪除
    回覆
    1. Kerry Washington, 我成日覺得佢係公仔樣, 唔知點解 XD

      刪除
  6. 冠軍樣麻麻,不過身形同膚色我覺得幾好喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢唔算太特別啦, 要選 Miss France, 無 1.7m, 無唔好諗, 個個身型都好睇

      刪除
  7. 亞軍靚好多喎~~~
    冠軍只是袋住本法國護照^^

    回覆刪除
    回覆
    1. French Guyane 係海外省, 佢應該無係歐洲本土住過啦

      刪除