2016年12月2日 星期五

棄選

今天的報章頭條必然是荷蘭先生宣佈不會尋求連任, 成為法蘭西第五共和國史上第一位在位總統放棄競選連任。

昨晚我們在看 M6 新聞時, 主播說荷蘭先生在八時有重要宣佈。 我和專員都覺得他會宣佈競逐連任, 誰知剛好是相反。先前已有消息說, 荷蘭先生現時支持度甚低, 所以有人曾經勸阻荷蘭先生再競選。 那時我們都認為這是不可能之事。 我相信社會黨巨頭不想在選舉中大敗, 因此把他勸退。

然而現在我可給他幾分尊重, 最少他有自知之明, 不是百分百的禮義廉, 硬說自己政績有多好, 自己有多受歡迎, 又說臉書的嬲嬲無意義。

現時消息說總理 Manuel Valls 稍後會宣佈參選。 現任總統跟總理互鬥的新聞時會出現, 每次我見到時, 都會想起老家的天字第一號和第二號, 他們又何嘗不是呢。

我跟專員說, 荷蘭先生 game over, 那個會最傷心呢? 他說, 應該是 Juliet Gayet。 我說, 可不是啦, 當然是他的髮型師, 一下子沒了一份筍工, 可不更慘。😀 

互聯網圖片

 

16 則留言:

  1. 相比香港果件垃圾,佢絕對有自知之明!

    回覆刪除
  2. 咁起碼贏番別人的尊重敬。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最重要係佢自己知自己事, 唔會猛話自己有幾勁, 又或者全部D衰野都唔關自己事

      刪除
  3. 請問誰是天字第二號呀,我太蠢,諗唔到。^^”

    回覆刪除
  4. 我覺得很突然呀,以佢對英國脫歐多多野講,以為佢好勁添。可能佢知道英國脫歐對環球經濟有很大影響因為咁,所以快D離場。

    回覆刪除
    回覆
    1. 民調詬佢對住邊個對手, 都係包尾, 第一回合已經要離場, 可能佢個黨想換下人, 可能仲會有希望

      刪除
  5. 老家嗰位支持度咁低都未宣佈選唔選。

    回覆刪除
    回覆
    1. 放心, 老家個位已經無人可以阻撓佢連任之心

      刪除
  6. 回覆
    1. 話時話, 德國總理有無話可以連任幾多次, 我見 Merkel 又話要競選喎

      刪除
  7. 懂得在適當時候放下,才是真正的聰明人。

    回覆刪除