2016年12月22日 星期四

大惑不解

這個 Kenzo 的新香水廣告已經播了好一段日子。我也看了無數次, 卻依然不明白它的中心思想, 只能怪我學識淺薄。😓



難道塗了 Kenzo World 香水, 我的行徑便會猶如鬼上身? 還是會無緣無故地極度亢奮?  期望有高人能為我指點迷津。

不過無可否認, 模特兒 Margaret Qualley 展示超高難度舞姿, 據說是她即興表演,  看來她應該受過舞蹈訓練, 不是等閒之輩。


16 則留言:

  1. 你估呢個廣告出來,有冇人會買🤔

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能有人覺得個廣告好布創意, 係我唔識欣賞啫

      刪除
  2. 廣告中佢好似未搽都已經發咗癲喎.

    回覆刪除
  3. 我覺得佢跳得好肉酸,冇乜美感喎

    回覆刪除
  4. 佢似龍婆上咗King Kong身多d喎!^^”

    回覆刪除