2016年12月16日 星期五

護鼠大行動?

浪漫花都鼠輩橫行, 市政府暫時關閉多個公園, 進行滅鼠工作, 也會在人潮較多或熱門觀光景點設下捕鼠陷阱, 亦勸喻市民不要餵食鴿子。 


這邊廂要重鎚出擊對付鼠患, 那邊廂便有人請求搶救米奇大兵。 發起人 Josette Benchetrit, 之前從事兒童及青少年心理學工作。 她認為人們以衛生為由, 迫害老鼠, 牠們只是嚙齒動物, 而且不骯髒。 她要求停止老鼠大屠殺, 並且應該改用其他方法, 例如絕育, 亦要教導人們不要害怕老鼠。  直到目前為止, 總共有一萬七千人和應。



看到這裡, 你會有什麼觀感?  坦白說, 如果有一家餐廳的廚師是五星級大鼠 Rémy, 我可沒有膽量光顧。😀 我有時真的不明白為什麼他們會有如此想法。 有人甚至留言力撐, 老鼠在印度某地是一種神聖的動物, 丁點兒問題也沒有。 對著真心膠,
我們還會有什麼話說? 




20 則留言:

  1. 搵多啲老鼠天敵來巡邏公園

    回覆刪除
    回覆
    1. 太多米奇, D Sylvester 都驚左佢地
      如果 Rouquin 係度, 必走

      刪除
  2. 咁所有捉到嘅老鼠都拎去俾佢養啦,呢d人同餵鴿嘅,個腦唔知諗乜,食得飽過頭

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D人D思維, 我真係唔明, 唔通以前老師話米奇對公共衛生有害係錯嘅?

      刪除
  3. 老鼠、蟑螂是生命力極強生物, 可以歷代不衰, 牠們有其角色, 但過量的確造成衛生問題

    回覆刪除
    回覆
    1. 巴黎而家太多, 除左有人餵雀, 仲有好多遊客, 佢地都唔駛掛住搵食啦, 只會越生越多

      刪除
  4. 老鼠繁殖力強,不能任意讓牠們生活。

    回覆刪除
    回覆
    1. 老師都會話對衛生有害, 我真係唔明點解有人話無問題

      刪除
  5. 試過喺巴黎鐵塔下有隻貓咁大嘅老鼠閃過,真係咪話唔驚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我反而係倫敦地鐵見過米奇一家幾口

      刪除
  6. 真係乜人都有.
    Btw早幾日喺超市見中間有杏仁膏嘅Stollen賣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔明呢D人諗緊咩野
      王子會唔會買個 Stollen 食下?

      刪除
  7. 老鼠都係為咗生存,不過太多又真係做成好多問題

    回覆刪除