2016年12月12日 星期一

Stollen 之 第二擊

經過上次一役,  我被委以重任, 專責查找上回 Stollen 杏仁味不足之原因。 經過連日來於網上四處搜查, 聽取各界意見, 最後找到了一個可行的方案: Pâte d'amandes 杏仁膏。

Pâte d'amandes 固然可以在超市買得到, 原來在家裡自製也不困難。 材料是: Poudre d'amandes 杏仁粉 (120g) 糖霜 (80g) 水 (20g)。 杏仁粉先以小火烘烤, 再加入糖霜和水。 甜度可以自行調校。


有人會以蛋白代水, 亦有人會加入少許酒和 Orange flower water, 重點是合自己口味。

我把杏仁膏搓成長條, 然後放入 Stollen 麵團, 再把麵團對折, 進行最後發酵。


結果當然是零投訴。 有趣的是, 鄰居F太太原本說大除夕聚餐, 我們不用帶甜品點心, 後來居然改口說, 如果是 Stollen, 就另作別論。 看來 Stollen 真是很合他們的口味。😉



17 則留言:

  1. 咁要減糖,但都唔可以省略杏仁粉

    回覆刪除
  2. 啲香味傳咗去佢果邊?XXD

    回覆刪除
  3. 梗係F太太喺佢屋企廚房都聞到香味,所以先改口風呢!

    回覆刪除
  4. 鄰居欣賞,真係製作嘅最大動力

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架, 整左有人肯食, 我已經開心架啦

      刪除
  5. 我食過嘅stollen冇你中間嘅杏仁。唔通法國版係唔同嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子呢個問題, 我已經問過專員, 佢回覆話, 呢個應該係 Alsace 嘅 recipe, 唔同唔出奇喎

      刪除
  6. 自制較啱自己口味 , 更加美味 .

    回覆刪除