2016年12月18日 星期日

Sablé hollandais

下星期日便是聖誕節, 為了我的「派街坊」項目能夠順利完成, 連日來我都有努力練習。 除了 Stollen 和 Panettone, 我的另一聖誕習作就是 Sablé hollandais。

Sablé hollandais 是它的法文名字, 其實就是雙色曲奇。曲奇出爐不久, 專員剛外出回來, 他一踏入門後, 就說聞到香味。 我隨後問他要不要嚐嚐 cookies。 他居然回答我說, 那不是 cookies, 是 sablé。😒 我說那是 cookies; 他說那是 sablé。 重覆了好幾次後, 最後我投降。 😧

我焗曲奇餅乾實在少之又少, 技巧方面, 仍有改進空間, 然而這次出來的效果比我預期中好得多, 增強了我的信心, 下一步就是要小量生產,  希望也能成功。🤞




 

20 則留言:

  1. 呢方面你唔好同法國人爭,就好似Madeleines 佢地當係曲奇而非蛋糕.
    小量生產,大量供應

    回覆刪除
    回覆
    1. 最後真係不如留番啖氣暖下肚, 有D人真係會堅持心中理想

      刪除
  2. 叫法不同,冇得拗…咁呢批自已食?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有俾某街坊試下架, 自己食哂, 我會變左某局長 XD

      刪除
  3. 名從來唔重要....
    好味就得囉....

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過我條氣唔順, 有D人都唔包容外國人文化嘅, 哼!

      刪除
  4. 狂播9個餅女嗰首“...曲奇的美味...”洗佢腦! ;P

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 當然有啦, 仲話唔夠好味, 唔駛同人些牙 😠

      刪除
  6. 你對啲鄰居真係好有心

    回覆刪除
    回覆
    1. 平日都多得人地照顧, 佢地又會幫我睇下兩位老世, 小小心意點都唔少得

      刪除
  7. 見到都想食,好開心。
    好羨慕西方過聖誕果種氣氛。香港又唔凍條街又嘈,同埋公司啲人到今日仲加班,冇holiday mood。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度鄉下地方, 唔會有海港城個D大型擺設啦, 都係平平靜靜, 當然有鄰居整得間屋好靚啦

      刪除