2016年12月3日 星期六

Panettone

單憑猶如西施電飯煲的外型, 猜得著它是什麼嗎?


切開來一看又如何?


迎接聖誕, 我準備化身阿茂, 整餅派街坊。 除了 Stollen 外, 我另一心水便是 Panettone。即管試做一下, 再看看那個比較容易掌握, 才再作決定。

據維基百科所說, Panettone 意大利語「托尼的麵包」的意思,是意大利米蘭的甜點,也是米蘭城市的一個標誌。該麵包通常在聖誕節享用,原料包含糖煮桔子,檸檬皮和葡萄乾。

我家沒有 Panettone 的模子, 所以參考了人家的方法, 用了直徑 20cm 的鑄鐵鍋來做, 再圈上兩層牛油紙。下圖乃是案件重演。


因為圈上了牛油紙, 很難觀察它在焗爐內的情況, 同時又怕它會燒焦了。 因此我先以 180Cº 烤了15分鐘, 之後再調低至 160Cº, 足足花了一小時才完成。 之前待它在鑄鐵鍋內發酵, 已經要有相當的耐性。 相對而言, Stollen 就不會要我乾等。 

Panettone 的質感像 bricohe, 牛油味濃。不知道是不是鑄鐵鍋的關係,  panettone 的外層鬆脆, 內裡柔軟, 只是糖漬水果丁和提子乾分佈得不均勻。 不過作為甜點, 配以咖啡, 是一流享受。




16 則留言:

  1. 切開一件件就唔覺似西施煲^^

    回覆刪除
  2. 下個先係Bricohe咩.
    用鑄鐵鍋焗免搓包, 會有好正脆皮.

    回覆刪除
    回覆
    1. Brioche 留下次啦, 整呢個先, 人係會三心兩意 ^^

      刪除
  3. 第一張相真係好似電飯煲蛋糕呀

    回覆刪除
  4. 呢個我寧願買,唔自家製。

    回覆刪除
  5. 我揀Panettone,因為Brioche嘅質感我飛佛呀!

    咁妳決定到整邊款未呀?

    回覆刪除