2016年7月10日 星期日

〔麵包〕原味拖鞋麵包

原味拖鞋麵包是友人給的食譜。 


它出現在我家的次數都算是頻密, 皆因做法不複雜, 又不用講究造型。有時我會拍上些麵粉, 才放入焗爐烘烤, 製成品會帶點 rustic 味道, 作為附餐麵包, 是最好不過。


我用它取代甜餐包, 成為我A餐的一份子。 (•̀o•́)ง

18 則留言:

  1. 拖鞋麵包? 未聽過呢個term.

    回覆刪除
    回覆
    1. 即係 ciabatta 囉, 不過無用 biga starter, 可能唔算正宗呢

      刪除
  2. 回覆
    1. 呢個係鹹包, 皮脆內軟架
      我反而覺得豬仔包鹹左D, 我平時少食, 俾我揀, 我鐘意呢個多D

      刪除
  3. 法國版A餐,矜貴啲,加廿蚊!!!

    回覆刪除
  4. Ciabatta我想做好耐呀 , 係咪要先做個starter先架,我覺得好煩咁, 乜你講得咁易架, 咁又引到我啦@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見過有整 biga starter 嘅食譜, 懶嘅我無整過
      呢個應該係港燦版 XD
      我有本麵包書, 韓國廚師, 加薯仔整, 我整過一次, 食一個飽到上心口

      刪除