2016年7月8日 星期五

龜仙人

我家除了有汪星人和喵星人, 其實還有龜仙人。 難得今天見他們一齊出動, 三位龜仙人甚有隊形, 吃個不停。


另一位隊員就離開大隊, 寧願獨自去偷歡, 謝絕你監管。




最年長的龜仙人已經跟隨專員接近廿年, 比狗哥更資深。去年最小的那位無故失蹤, 專員遍尋不獲, 一度懷疑給野貓擄走。 (很有想像力?)  幾個月後, 失蹤小龜由隔壁鄰居護送回來。 原來他是離家出走, 到人家花園嘆世界。

 

21 則留言:

  1. 去左鄰居花園食晒人地D花花草草^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲要住左幾個月, 食窮人地架 XD

      刪除
  2. 咁呢幾位龜仙人有咩長者優惠呀?;P

    回覆刪除
    回覆
    1. 2蚊一程周圍去? 要返香港至有喎 XD

      刪除
  3. 回覆
    1. 好難得佢地一齊出動, 所以無寫佢地

      刪除
  4. 你養嘅定又係自來㗎?

    回覆刪除
  5. 你屋企仲有啲乜嘢奇珍異獸呢??

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 有人圍起左個地方, 佢地自成一角架

      刪除
  7. 3位保持隊形食乜呀...
    我樓下公園都成日見有隻大龜仙人, 真係超大, 可以企個豆丁上去 , 主人成日帶佢落黎散步, 佢好鐘意食生果^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係食草啦
      以前我去探人, 佢家中有隻大龜, 仲話咬過人, 嚇C我呢

      刪除
  8. 嘩,你家真是樂園啊!

    回覆刪除
  9. 幾年前我樓下鄰居响花園D龜俾人偷咗, 但之後好彩警察响森林幫佢哋揾返.

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該真係俾人偷咗,可能因為報咗警黃咗,D賊唯有求其留低佢哋响森林, 好彩揾得返咋.

      刪除
  10. 通常係咪會自己去食草唔駛餵佢地?

    回覆刪除
    回覆
    1. 間中我地俾沙律菜同蘋果佢地食架

      刪除