2016年7月11日 星期一

防蟲網

夏天天氣熱, 我們都會將窗戶打開, 不過最怕是蟲子飛進來。今年的蟲子特別多, 專員解釋因為過去兩年的冬天不太冷, 牠們更容易繁殖。因而今年夏天, 我們決定要安裝防蟲網。

最不習慣防蟲網的存在應該是一眾喵星人。Looping 以為窗子打開了, 就可以闖進來, 不得要領時, 就試用頭來撞開, 可愛數爆燈。


正所謂「人老精, 鬼老靈」, 年長幾年的少爺就直接伸爪, 抓呀抓。我的防蟲網差點兒就作廢。 




 

23 則留言:

  1. 以前讀書時,我同屋主養嘅貓細個時好鍾意喺二樓露台外從網門底到一路向上爬,後來到貓地大咗,肥得濟,結果爬爬下,個網門鬆咗,甩咗出嚟,好彩貓地無事咋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地以前都試過, 隻貓唔見左, 原來跌左平台, 好彩受左少少傷, 所以住大廈加網真係好緊要

      刪除
  2. 我度報紙話係因為今年雨水多

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度新聞無譎呢, 呢排都係講足球&放假

      刪除
  3. 我家啲窗紗網,比貓地打雀仔時,都打穿一個窿

    回覆刪除
  4. 哈哈,我自一個經歷後,從不開窗,除了為清潔之外

    回覆刪除
  5. 香港已經將貓網和蚊網2合為1

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來有d咁嘅野?! 我真係大鄉里呀

      刪除
  6. 要用魚絲整先夠佢地爪.

    回覆刪除
  7. 對貓貓來講真係好大障礙。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最好笑係 Looping, 成日都係想用頭撞開佢

      刪除
  8. 貓咪...見到佢地儍儍樣,好cute😊😊

    回覆刪除