2016年7月17日 星期日

襲擊之後

尼斯襲擊發生後, 消息滿天飛。 起初某電視台說兇徒因為近來正辦離婚所致。 又有報導兇徒性格孤僻, 又吃豬肉。 之後就是他爸爸接受訪問, 跟兇手劃清界線, 鮮有聯絡。 他除了澄清兒子不是宗教狂熱份子外, 更說他之前有問題, 所以精神抑鬱, 易怒, 不祈禱, 不齋戒, 既喝酒, 又吸毒。

政府呢, 內政部長先是說未能確定兇手與聖戰組織有聯繫, 到了伊斯蘭國出來承認責任, 他又急急改口, 兇手「很快就變得激進」。 總統在國慶日接受訪問, 一面唱好, 轉眼間, 就有84人死了, 當中還有小孩。 怎叫人不憤怒?!

尼斯人Tahar Mejri 的妻子當晚就給貨車撞死了, 4歲的兒子失去蹤影, 他走過醫院、警局, 終於找到了, 可惜已離開人間。 兩天內失去了妻子和兒子。 我看了這故事, 也很難過。 

   

18 則留言:

  1. 為死者和他們在生的親友祝禱,
    詳情我不太清楚,但今朝新聞...見到一位法國官員表示當日保安無問題,只喺兇徒用重型貨車,所以阻止唔到襲擊,我唔喺歐洲公民,無權批評指指點點,但正常咁講,咪即喺保安有漏洞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實一開始, 已經有人話個日個條大道係唔俾車入, 後來新聞報導, 兇手以運雪糕為理由, 入在去, 咁點解放行? 有無人查過係咪真係運雪糕呢? 呢D當然係保安出事啦
      情報部門要點呢? 係咪收料又唔準?

      刪除
    2. 政府俾唔到人信心,人民只會繼續驚落去。如果係咁難防嘅話,係咪叫人邊度都唔好去,連happy聚集都唔可以?
      一個美好號日子從此蒙上陰影, 好慘。好多新聞都令人好絕望,覺得呢個世界冇得救。

      刪除
    3. 首相話要 learn to live with terrorism, 聽到都火滾, 如果連最基本要求, 保護國民都做唔到, 我又點相信你呢

      刪除
  2. 呢類攬住一齊死,又真係好難預防,恐怖份子幾時先罷休呢?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最慘係佢地已經係當地, 可能我地身邊住在一個都唔知呢

      刪除
  3. 政府公佈啲嘢,真係唔可以信咁多,如果公眾知道真相,實引來大規模恐慌

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過政府唔好當我地係傻仔, 今日講一套, 明日又講呢一套
      好似 Angela Merkel 之前仲同個面臨遣返嘅巴勒斯坦女仔講, 佢幫唔到哂所有人, 轉頭又黎大愛, 我地唔係咁無記性架

      刪除
  4. 香港報導都係話佢孤癖, 食豬肉之類, 咩都好, 呢d人有心想做, 真係防不勝防, 點知邊個會突然間整鑊出黎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前已經估有幾千呢D潛在人係法國, 我相信分分鐘唔只呢個數

      刪除
  5. 極進份子無樣睇,依家又無組織來認頭,可能要點時間調查。

    回覆刪除
    回覆
    1. IS 出黎認左, 內相就改左幾次口風
      壞人未必有樣睇, 恐怖份子亦係

      刪除
  6. 一夜之間失去了家庭及至愛,很替他們難過,這些創傷亦不是一句節哀便能舒緩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有D死者仲係住同一社區, 你話周圍D人有咩感覺?
      今日首相出席默哀都俾人噓, 你就知大家幾咁不滿

      刪除