2016年7月7日 星期四

Raspberry Muffins

終於來到法國對德國的準決賽。法國晉身四強當晚, 十一時左右我就聽到響按聲。 附近好幾家人都已掛上藍白紅旗。 新聞也花上大量篇幅報導, 可惜我跟專員都不是球迷, 我們都沒大興趣看比賽。

進入夏天, 我家的 raspberry 時有結果。 既然專員甚愛 raspberry muffin, 我就給它來個變身。

變身前




變身後






無可置疑, 它是三點三的好選擇。

22 則留言:

  1. 自家種超滿足, 仲整埋茶點, 某人係咪留返D帶返工食:)

    回覆刪除
  2. 一次要食4-5個先夠皮,酸酸地好夾好好食
    我都唔睇波^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢就一口氣食左2個, 要留番D帶返公司食
      足球, 我真係無興趣

      刪除
  3. 我平時好少食raspberry或blackberry,好怕D核仔"攝"牙,除非係已去核嘅甜品就無任歡迎!:P

    回覆刪除
  4. 好羨慕啊!有自家種raspberry.

    回覆刪除
  5. 我鍾意食raspberry,自家種正呀

    回覆刪除
  6. 嘩,你哋咁快有收成,我哋啲仲未開花呀。
    我哋今晚食蛋,外面靜英英

    回覆刪除
    回覆
    1. 尋晚入決賽, 十一點就開始, 嘈到半夜至收聲

      刪除
  7. 今天fb比法國勝出洗哂版!但法國國色係咪bleus?因為好多post都寫les bleus!

    回覆刪除
    回覆
    1. Les Bleus 係指法國隊, 專員話因為佢地以前球衣都係蘆色, 所以咁叫囉

      刪除
    2. 原來係咁,謝謝你及專員!

      刪除