2016年7月29日 星期五

辣椒

我家的辣椒有收成啦。 


辣椒已經成熟, 可以食用, 不過仍沒轉成紅色。 專員把之前摘下來的串在一起, 排在窗前曬太陽, 期待它們會變色。


我在煮泡菜炒豬肉時放下了一根辣椒。 自家種的辣椒皮比較厚, 充滿辣勁, 專員嗜辣, 它絕對合他的胃口。

 

18 則留言:

  1. 我都種咗辣椒,不過係其他品種,仲係好細棵

    回覆刪除
  2. 我唔食得辣,但又鍾意有少少辣味,所以一見到泡菜炒豬肉就好鬼想食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 泡菜, 我要慳住食, 係街坊出城幫我地買架 ^^

      刪除
  3. 整味魚香肉絲佢嘆,包佢食過翻尋味^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇過食譜, 好似都唔難, 搵日試下 ^^

      刪除
  4. 回覆
    1. 老DAD已經種左唔少野, 我地唔係種左好多

      刪除
  5. 專員都係鍾意啲重口味

    回覆刪除
  6. 種花有花
    種貓有貓
    你家是仙地

    回覆刪除