2016年7月14日 星期四

香菇肉燥飯

沒什麼特別原因, 只是想吃就做。
 

我家沒有醬油膏, 做香菇肉燥, 我只會用生抽、老抽和冰糖來調味。  這次的新突破, 就是學人家放了點五香粉, 吃起來的確不同, 五香粉增加了香味, 很吸引人。 因為專員嗜辣, 所以我每次都會放辣椒。

不用花太多時間洗洗切切, 實在是適合我這懶人呢。 ٩◔‿◔۶




22 則留言:

  1. 我都想整呀,撈飯撈麵都正。我呢幾年都鍾意左用五香粉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我發現呢度亞陳洋超有得買, 不過我未試過

      刪除
  2. 我同個女都鍾意食魯肉飯,其實都差唔多

    回覆刪除
  3. 専員接受亞洲食物嘅能力都幾高,我仲以為法國人未必啱食咁重口味添。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢接受唔到雞腳、豬腳, 一舊粉燒賣, 仲有燒魷魚, 接受能力算高

      刪除
  4. 尼斯恐襲,近百無辜者死亡,
    為死者傷者禱告...

    回覆刪除
    回覆
    1. 一知道時, 真係好嬲, 人地大喜日子, 你就去咁做, 分明就係踩場
      一次又一次, 究竟幾時先至有太平

      刪除
  5. 專員似乎都係愛食濃味嘢

    回覆刪除
  6. 呢個自己整好好多, 出邊既都唔知用咩頭頭尾尾, 唔敢食.
    五香味好惹味加埋辣簡直一流啦 !!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 初時放五香粉, 我都驚出事, 估唔到好夾, 好味

      刪除
  7. Are u ok? 法國好越來越亂,你與專員及專員媽都要小心呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度唔係大城市, 相對應該安全D
      不過真係好嬲, 點解有人要咁做, 仲要揀人地國慶時黎攪?

      刪除
  8. 睇落好靚呢! 我就唔識整呢味。
    今朝見到尼斯恐襲新聞, 好可怕, 你地都要小心呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地唔係大城市, 應該安全D
      睇見D畫面, 除左難過, 仲好嬲

      刪除
  9. 專員食到幾辣?麻辣火鍋掂唔掂?

    回覆刪除
    回覆
    1. 麻辣火鍋, 佢未食過
      不過好辣嘅辣椒, 佢都頂得住架

      刪除