2016年7月12日 星期二

學海無涯

我又要臨老學唱打, 努力溫習, 就是為了應付快要來臨的續證面試, 避免被遣返回老家。!(•̀ᴗ•́)و ̑̑


雖然在法國文化中心打滾多年, 可惜我的記憶力不足, 學過的東西的都忘記了, 特別是生字新詞。 至於日常生活中出現的俚語, 老師都教得不多。
 
星期六晚上, 我們在看大紅的腹語騷 Jeff Panacloc perd le contrôle, 專員看得開懷之時, 我便要他給我解話。 例如其中出現 trouduc 一字, 即使我查字典都找不到。 原來 trouduc = trou de cul, 即英文的 asshole。 老家的法文老師一定認為它粗鄙, 不會在課堂提及。


有興趣的話, 可以看看以下片段。


20 則留言:

  1. 哇,係法國居留都幾麻煩,要續證!加油呀!gosh!!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 佢地有太多啦, 我又無咩記性, 好難呢

      刪除
  3. 咁面試點先算唔合格呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 個位小姐問, 係咪講到流利法文, 至於咩叫流利, 真係見仁見智喎

      刪除
  4. 回覆
    1. 黎緊個證係十年架, 所以要面試啦, 內容我上網睇過, 個個講都唔一樣, 有人話考歷史, 如果係, 咁我應該C梗

      刪除
  5. 續證都要考試,咁入藉咪仲大鑊!

    雖然咁講,但某程度上我係贊成作為移民係應該識用當地語言作基本溝通,加油呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黎緊個證係十年架
      入籍就要有 DELF B1, 到時至算啦, 好似都幾煩架呢

      刪除
  6. 狗哥真幸福,唔駛孝試,加油呀!

    回覆刪除
  7. 你身邊有個地膽, 要好好利用先得架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未黎前, 佢都話幫到我
      而家有時真係睬我都傻

      刪除
  8. 回覆
    1. 呢位阿 Jeff 而家紅架, 專員有朋友專登買飛捧場

      刪除
  9. 腹語騷真係幾得意,好多年前電視有睇過,原來依家仲興

    回覆刪除
    回覆
    1. 或者而家無咩人做, 佢講D野又抵C, 所以就紅左

      刪除
  10. 即係只考口試? 加油啊, 祝一切順利.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你鼓勵, 我都幾緊張, 希望順利過關啦

      刪除