2016年7月2日 星期六

音音 vs. 喵喵

我家周圍近來常有喵星人音波功大賽舉行。 



實際上只有兩位參賽者。 (ᗒᗜᗕ)՛̵̖ 

一號參賽者 Looping, 年紀小小的他卻是一名大聲公, 現在仍不懂喵喵叫, 總是喊著 yum yum~~   


二號參賽者無名氏。 我們不知他從那裡來, 四處打探, 都無人認領。 他像貓霸王, 不過瘦了好幾個碼。他一遇到 Looping, 便會施展音波功, 喵喵個不停。 


兩位大聲公暫時還未能分出高下, 可憐我們的耳根未能清靜。

22 則留言:

  1. 佢地係度相睇定扎馬,你拎條青瓜俾佢地,睇下會唔會彈起XXD
    成日叫人都癲,之前同你講我家附近果隻叫成日嘅狗終於消失了

    回覆刪除
    回覆
    1. 我怕佢地想叫我搵青瓜敷面喎 XD
      個位汪星人被人請走左?

      刪除
  2. 我家附近的喵星人,好斯文,好少大叫。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度個D一般都好斯文, 係呢兩位VIP一見就比賽鬥大聲

      刪除
  3. 好羨慕無論係妳家嘅核心外圍定內圍都咁多生猛招財貓走動呀,雖然成日叫住又真係嘈咗d!

    回覆刪除
  4. 又多位無名氏o係你度出入.

    回覆刪除
  5. 我前兩晚都突然聽到貓叫,王子話係響度發情喎,都唔知流定堅。。。

    回覆刪除
  6. 係咪因為仲未絶育o既關係,所以至成日叫

    回覆刪除
    回覆
    1. Looping 已經做左, 無名氏就唔知呢

      刪除
  7. 回覆
    1. 佢地已經係偏瘦, 朋友個幾隻先至係巨無霸

      刪除
  8. 2號好靚,應該是女仔,睇上mr looping

    回覆刪除
  9. 當係貓貓合唱團的仲夏夜之表演,免費入場欣賞

    回覆刪除
  10. 貓霸王有冇收佢做𡃁XXD

    回覆刪除