2016年7月18日 星期一

臨時保母

鄰居週末要出門參加婚禮, 我們就幫忙照顧她家的喵星人。 

照顧她家的喵星人一點都不難。 除了患有腎病的 Chérubin 不出家門外, 其他的都是快樂自由人。我們每天早、午、晚到她家, 看誰要回來, 誰要出外, 確保糧餉充足就可以。

Chérubin 通常都是獨個兒在家, 所以非常黏人。 由我們踏進他家的一刻, 他就會跟隨左右, 還會呼嚕呼嚕, 又喜歡我們輕撫他的頭。 我們會跟他玩樂一番才離去。 




我跟專員說, 為什麼鄰居的  Chérubin 和 Looping 都可愛得要命, 我家的兩位大爺卻一點都不卡娃兒?  他說, 就是因為我們不膚淺, 不著重外表啦。 阿Q精神, 莫過於此。




26 則留言:

  1. 回覆
    1. 因為都係兩日貨仔, 所以佢話唔駛啦

      刪除
  2. 聽講喵星人以前生活係海邊捉魚食同時吸收太多鹽份,所以佢地d腎臟特別弱
    呢隻都幾靚喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前位喵星人都有呢個毛病, 好多野都唔食得

      刪除
  3. 一點都不卡娃兒>你要同佢哋打扮一吓嘛.

    回覆刪除
  4. 我覺得係隔離貓香就真!XD

    最尾張相真係好頂癮!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係隔離飯香? 我見D人都係覺得自己D仔女好得, 人地個D呢....
      好難得佢地和平共處架

      刪除
  5. 好一句不膚淺~~~哈哈,我LIKE呀

    回覆刪除
  6. 你家兩隻不卡娃兒,但有台型有性格!

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 我見D人會覺得自己D仔女好得, 人地個D呢...

      刪除
  8. 咁愛黐人嗲人o既貓係特別得人鍾意的

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果係男/女友, 又會嫌佢太痴身

      刪除
  9. they've got characters, lovely still

    回覆刪除
  10. 其實你果兩位大爺都好卡娃兒丫^^
    Chérubin以乎都唔怕生保喎

    回覆刪除