2016年7月3日 星期日

涼拌黑木耳

據說黑木耳含豐富膳食纖維, 可以幫助排便,又可降低膽固醇和強化骨骼等。 有說嚴導演的偏方一出, 黑木耳更一度爆紅。
 

不過我做這涼拌菜就沒有考慮這些因素, 只是想吃就做。 (♥ω♥*)
 

先把黑木耳泡發好,再清洗乾凈,放入熱水煮熟, 然後切絲。接著拌入蒜蓉、糖、魚露、鎮江醋、麻油和豆瓣醬, 依個人喜歡來調味。



23 則留言:

  1. 回覆
    1. 對於鐘意整碟頭野嘅我, 算係好勤力架 XD

      刪除
  2. 黑木耳我都鍾意食! 妳呢D係咪香港帶返嚟架?

    回覆刪除
  3. 你的是普通木耳,還是白背木耳呢?

    回覆刪除
  4. 涼伴黑木耳都有時買嚟食下,
    配埋炸菜麻油,仲正....😋😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 炸菜我呢度無呢, 我想下次落豆芽同粉絲

      刪除
  5. 涼伴黑木耳都有時買嚟食下,
    配埋炸菜麻油,仲正....😋😋

    回覆刪除
  6. 健康食品,有少少似海帶

    回覆刪除
  7. 呢個好食,係我唯一會整o既嘢食

    回覆刪除
  8. 呢個又係見到必食
    通常用細隻果種,冇咁厚,更宜入味

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係呢度買, 仲要隔山入貨, 無得揀 hehe

      刪除