2016年7月31日 星期日

餃子乾拌麵

有天一時興起, 又來搓皮包餃子。 我怕有人埋怨只吃餃子, 填不滿他的肚子, 便加進麵條, 做個乾拌麵吧。



坦白說, 麵條其實是 Spaghetti aux oeufs frais, 有著蛋麵的味道。 我之前把剩下來的用來做蠔油撈麵, 意想不到合得來。 餡料就是西蘭花配免治豬肉。 這次參考這紅油抄手醬汁的做法, 但是我家沒花椒辣油, 唯有用 Thai chili sauce 一試, 懶管是不是正宗。 Thai chili sauce 辣中帶甜, 做出來的辣汁酸酸甜甜, 自然是合老外口味。 



 

17 則留言:

  1. 不管正宗不正宗,最重要某人冇投訴。

    回覆刪除
  2. 唔使在乎正宗與否,好食才是王道!

    回覆刪除
  3. 佢其實鍾唔鍾意食餃子?

    回覆刪除
  4. 今日我本來都想自己搓皮做餃子,不過懶,用左現成的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你度方便啲, 有現成賣, 我要食就自己整

      刪除
  5. 個醬汁都好啱我喎!

    我媽以前都鍾意煲粥然後再加碟蠔油撈意粉嚟餸,真係幾夾架!

    回覆刪除
  6. 剩食餃子其實都好飽......
    Thai chili sauce對老外來說一定無得輸^^

    回覆刪除