2016年7月19日 星期二

大熱

是不是我老眼昏花?  下午四時多, 居然有四十二度?!!  我可不是住在熱情的沙漠!!



我一坐上車, 如躺在燒熱了的鐵板。 陽光猛烈, 我好像給熨斗狠狠扎著。 

我家少爺即時成了 hotcat, 沒什麼胃口, 寧願躲在陰涼處。我試用零食引誘他, 都無功而還。  


反之, Rouquin 就相當醒目, 懂得躺在梳化吹風扇, 真的不要當他是傻瓜。






23 則留言:

  1. 我真係好服你咁熱可以頂得住冇冷氣, 風扇都係熱風啦.俾我一定成日浸係浴缸度過冷河XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 熱都頂得到, 我最怕曬, 係辣肉架, D陽光勁過香港個D

      刪除
  2. 第一眼睇少爺張相時真係嚇一跳,以為架車...原來佢只係散熱啫。^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我呼籲駕駛人士, 開車時要睇清楚, 喵星人好鐘意捐車底

      刪除
  3. 回覆
    1. 只係泊左個幾鐘就咁, 一坐上去, 想C

      刪除
  4. 回覆
    1. 泊左個幾鐘咋, 搵唔到遮蔭位, 唉

      刪除
  5. 呢個時候晒咗成日,架車最熱呀!仲乜咁熱,仲响呢個時候用車呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 去捐血呀, 買野就朝早出動啦, 只係泊左個幾鐘, 搵唔到遮蔭位, 唉

      刪除
  6. 就算係車底都應該都係熱,點解少爺唔返屋企瞓地板﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢唔肯呀, 引佢都唔入屋, 鐘意係街攤抖

      刪除
  7. 香港也非常熱...三十幾度...

    回覆刪除
  8. 咁阿狗哥係咪熱到要長期伸長條利出來抖涼?

    回覆刪除
  9. 42度?咁熱 ! Rouquin好得意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實只係泊左個幾鐘, 搵唔到遮蔭位, 就昵到咁
      原來佢先至係最識嘆

      刪除